اهمیت یادگیری زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

زبان انگلیسی فرصت‌های شغلی جدیدی برای‌تان ایجاد می‌کند

اولین و مهمترین دلیل اینست که یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌های شغلی بیشتری را دنبال کنید و بدست آورید. این روزها بازار کار جهانی است و بسیاری از شرکت‌ها به کارمندانی نیاز دارند که بتوانند با شرکا و مشتریان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. این اغلب به معنای یافتن کارمندانی است که زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. بازار کار جهانی حتی موقعیتهای جدیدی را برای افراد دو زبانه ایجاد کرده است. با یادگیری زبان انگلیسی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، می‌توانید مترجم، معلم و یا یک متخصص بازاریابی انگلیسی‌زبان برای یک شرکت جهانی شوید.

آزمون‌های زبان انگلیسی می‌تواند شما را وارد دانشگاه‌های جهانی کند

اگر زبان انگلیسی را برای گذراندن آزمون‌هایی مثل تافل به اندازه کافی خوب یاد بگیرید، می‌توانید در دانشگاه‌های انگلیسی زبان در سراسر جهان تحصیل کنید. اگر می‌خواهید به یک منطقه انگلیسی زبان نقل مکان و یا در آنجا کار کنید، ویزای دانشجویی می‌تواند شما را به هدف‌تان برساند. یا ممکن است فقط بخواهید چند دوره را در خارج از کشور بگذرانید، که در آن صورت، آزمون موفق زبان انگلیسی شما به کالج‌ها و دانشگاه‌ها نشان می‌دهد که برای شرکت در این دوره آمادگی کامل دارید. حتی اگر نیاز به شرکت در هیچ امتحانی ندارید یا قبلاً از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اید، باز هم تحصیل در یک دوره زبان انگلیسی می‌تواند با بهبود بخشیدن به مهارت‌های زبانی‌تان، شما را یک قدم اساسی به دنیای خارج نزدیک‌تر کند!

زبان انگلیسی، زبان برتر اینترنت است

زبان انگلیسی پر‌استفاده‌ترین زبان آنلاین است و نزدیک به ۱ میلیارد کاربر با این زبان پیام می‌دهند و یا گپ می‌زنند. اگر بتوانید زبان انگلیسی را درک کرده و بخوانید، می‌توانید به منابع آنلاین بیشتری دسترسی پیدا کرده و از آنها لذت ببرید. می توانید مقالات خبری آنلاین را بخوانید و یا درباره یک ویدیوی زبان انگلیسی نظر دهید. می‌توانید توییتهای مشاهیر انگلیسی زبان را درک و یا در بحث و مناظره یک انجمن شرکت کنید. امکانات بی پایان است! بدیهی است که اگر از اینترنت فقط برای سرگرمی هم استفاده می‌کنید، باز هم دانستن زبان انگلیسی برای‌تان مفید است. بسیاری از افراد و مشاغل همچنین نیاز به تحقیق، بازاریابی و یا برقراری ارتباط و توسعه ارتباطات آنلاین دارند، و زبان انگلیسی برای موفقیتشان امری حیاتی است. همچنین ایمیل زدن که حالا روشی بسیار معمول برای گفتگو با مردم در سراسر جهان و روش اصلی ارتباط بسیاری از شرکت‌ها با مشتریان یا مشاغل دیگر است، دلیل محکم دیگری برای یادگیری زبان انگلیسی است.

زبان انگلیسی زندگی شما را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند

آیا دوست دارید کتاب‌های بیشتری در قفسه کتاب خود قرار دهید؟ یا گزینه های بیشتری برای یک فیلم خوب می‌خواهید؟ یادگیری زبان انگلیسی، دنیایی مملو از سرگرمی را برای‌تان فراهم می‌کند. با یادگیری زبان انگلیسی دیگر نیازی به ترجمه‌های موجود نخواهید داشت، چون می‌توانید از نسخه‌های اصلی فیلم‌ها و کتاب‌های محبوب‌تان لذت ببرید.اگر می خواهید به زبان انگلیسی کتاب به صورت رایگان بخوانید، در اینجا چند گزینه وجود دارد: کتابخانه محلی‌تان را بررسی کنید. حتی اگر در یک کشور زبان انگلیسی زندگی نمی‌کنید، باز هم خیلی از کتابخانه‌ها به احتمال زیاد دارای یک بخش زبان انگلیسی یا خارجی‌زبان است. سرویس های کتاب الکترونیکی مثل کیندل/ Kindle یا نوک/ Nook هم امکان دانلودهای زیادی دارند. با مرور گزینههای عظیم آنها، کتابهای انگلیسی رایگان مورد علاقه خود را پیدا کنید.  آیا می‌دانید حتی در حالی که هنوز دوره زبان‌آموزی‌تان تکمیل نشده، می‌توانید از تماشای هزاران فیلم سرگرم‌کننده زبان انگلیسی هم لذت ببرید؟ اپلیکیشن‌هایی مثل فلوئنت‌یو، برنامه‌های نوآورانه زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی دارند که فیلمهای عالی انگلیسی زبان، مثل فیلم‌های مهیج، موزیک ویدئو، گفتگوهای الهام بخش و موارد دیگر را برای زبان آموزان انگلیسی قابل دسترسی کرده‌اند.  هر یک از این ویدئوها دارای زیرنویس‌اند و با کلیک کردن بر روی کلمه‌ای که تشخیصش نمی‌دهید، معنی و تلفظ فوری آن را دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که انگلیسی را به همان روشی که اهالی بومی‌زبان از آن استفاده می‌کنند خواهید شنید؛ و در عین حال، مهارت‌های لغات زبان انگلیسی و درک مطلب‌تان بهبود می‌یابد، بدون اینکه احساس کنید در حال تحصیل هستید.

یادگیری زبان انگلیسی دقت شما را افزایش می‌دهد

علاوه بر همه این مزایا، یادگیری یک زبان جدید مثل زبان انگلیسی به عملکرد مغز‌تان هم کمک می‌کند؛ به معنای واقعی کلمه! تحقیقات نشان می‌دهد که یادگیری یک زبان جدید قسمتهایی از مغز را تحت تأثیر قرار می‌دهد که مسئول حافظه، فکر آگاهانه و موارد دیگر هستند. به زبان ساده، یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند با تقویت مغز در ابعاد مختلف باعث بهبود طرز فکر شما شود. همچنین بر اساس یکسری از تحقیقات، دوزبانگی ضمن کمک به حافظه، تمرکز و مهارت‌های دیگر، می‌تواند مغز را تا زمان پیری قوی و سالم نگه دارد. به محض قدم گذاشتن در مسیر زبان‌آموزی، با دنیایی از تجربیات جدید روبرو می‌شوید که هر کدام به زندگی شما عطر و بو و انگیزه‌ای تازه می‌بخشد و کمک‌تان می کند که احساس هوشمندی و سودمندی بیشتری داشته باشید.با ما در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و مجله دیاکو همراه باشید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: